Siirry pääsisältöön

Viestintä ja markkinointi

Viestintä ja markkinointi -yksikkö tukee Syken strategiaa suunnittelemalla, kehittämällä ja koordinoimalla ulkoista viestintää, työyhteisöviestintää, markkinointia ja yhteisökuvan hallintaa sekä tuottamalla niihin liittyviä viestintäpalveluita ja -tuotteita. Toiminnalla luodaan edellytyksiä Syken yhteiskunnalliselle ja kansainväliselle vaikuttamiselle.

Viestintä ja markkinointi -yksikkö koostuu seuraavista ryhmistä

  • Viestintäryhmä, viestintäpäällikkö Aino Laine
  • Markkinointiryhmä, markkinointipäällikkö Suvi Kataja

Viestintä ja markkinointi -yksikön ryhmien tehtävät

Viestintäryhmä

  • Suunnittelee ja kehittää tutkimus- ja asiantuntijaviestintää ja sen vaikuttavuutta.
  • Suunnittelee ja kehittää mediapalveluita sekä Syken verkkopalvelutoimintaa.
  • Tuottaa viestintäpalveluita ja sisältöä eri viestintäkanaviin.
  • Ylläpitää ja kehittää Syken viestintäkanavia.
  • Neuvoo, ohjeistaa ja valmentaa henkilöstöä viestintätyössä.
  • Osallistuu hankkeisiin ja hankehakemusten valmisteluun.

Markkinointiryhmä

  • Vastaa brändinhallinnasta ja kehittää Syken näkyvyyttä.
  • Suunnittelee ja kehittää työyhteisöviestintää.
  • Tuottaa ja kehittää markkinointipalveluja ja -tuotteita.
  • Tarjoaa visuaalisen viestinnän palveluja.
  • Tukee asiakastoimintaa ja järjestää Syken sidosryhmätapahtumia.
  • Neuvoo, ohjeistaa ja valmentaa henkilöstöä brändinhallinnassa ja työyhteisöviestinnässä.

Etsitkö näitä?